Един от основните проблеми при стартирането на нова мобилна платформа е липсата на достатъчен брой приложения за нея, поне в началото. Неслучайно Google похарчиха 10 милиона долара за организирането на Android Developer Challenge, едно състезание целящо създаването на приложения за Android. Сърфирайки в нета попаднахме на един интересен блог, където се описва как да подкарате Java приложения на T-Mobile G1 – първият телефон използващ Android. Примерът е даден с една игра, иначе позната като SuDoKu.
1. Снабдете се с Micro Emulator
svn co https://microemulator.svn.sourceforge.net/svnroot/microemulator/trunk/microemulator microemulator
2. Създайте Micro Emulator с Maven
cd microemulator
mvn
3. Проверете дали следните настройки сочат към Android SDK и ASM jar файл
<property name=”sdk-folder” value=”$HOME/android-sdk-linux_x86-1.0_r1″/>
<property name=”asm.jar” value=”$HOME/asm/asm-3.1.jar”/>
4. Настройте судокуто и редактирайте microemu-android/build.xml файла.
<property name=”midlet.name” value=”5ud0ku”/>
<property name=”midlet.package” value=”5ud0ku.apk”/>
<property name=”midlet.icon” value=”bin/assets/5ud0ku-icon.png”/>
<property name=”midlet.class” value=”de.wintermute.sudoku.SudokuMidlet”/>
<property name=”midlet.jar” value=”../5ud0ku.jar”/>
5. Създайте Android app package с Ant
cd microemu-android
ant
6. Стартирайте microemu-android/bin/5ud0ku.apk на G1.
Авторът на статията е предоставил готов 5ud0ku.apk package
Източник: http://microemu.blogspot.com